God fortsättning


På det nya året som man brukar  säga. Jag har inte alls varit på blogg humör senaste tiden, men fick lust att skriva ett inlägg idag. Sitter och tittar på MTV de har marathon sändning av The Hills riktigt skojigt program men jag gillade " Laguna Beach" också så antar det är därför " The hills" går hem för mig med.

Har haft lugn nyårsafton, nyårsdagen hade jag och min kusin film kväll vi såg " Sex and the city" filmen och " Mamma mia" så roliga och härliga filmer. Fredagen var jag på nyårsrevyn och tittade så roligt fy så man skrattade men det gör man oftast varje år, var med själv 2001 men inte blivit av sedan dess då jag föredragit att vara publik istället.

Helgen har man spenderat med projekt arbete men håller på att avsluta det nu skönt, vårterminens nya kurs börjar inte föränn 19 Januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0