hej hej

Sitter på skolan för tillfället och tittar på en gammal föreläsning eftersom jag måste komplettera en tenta.
Började titta på en ny serie från Korea igår kväll " Full house" med bland annat Rain i huvudrollen. Första avsnittet var bara så roligt jag höll på att skratta ihjäl mig, en komisk scen var när tjejn i huvudrollen skulle flyga flygplan eftersom hon aldrig flygit innan så blev hon alldeles skärrad när planet rörde på sig och ropade " hjälp planet rör sig!" sedan fortsatte det roliga avsnittet igenom.
Ska fortsätta se avsnitt 2 i eftermiddag, det jag gillar med serier från Asien är att de är oftast slut efter en säsong de drar inte på som andra serier gör utan har en vettig avslutning.

Serierna får oftast en andra säsong endast om det är stor efterfrågan på just den serien.

16.40

Sitter nu hemma var skönt att promenera hem i den härliga höst solen, imorgon ska jag fixa med en av kompletterings frågorna på omtentan hemma för ingen sal var ledig så bokade ett rum på Fredagen istället. I helgen blir det att göra klart uppgift 2 och se över uppgift 3 på nya kursen som jag går nu.

Ha en bra eftermidag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0