sicket strul



Har inte kunnat göra min komplettering ännu har strulat så med lösenordet så nu får support skicka hem med post till mig en så kallad nyckel så jag kan byta lösenord och komma åt det jag behöver. Har ju även uppgifter på min nya kurs att göra så skulle va skönt om jag kunde göra bort kompletteringen så fort som möjligt.

Idag är det inget på tvn så blir nog att checka serier online på datan, har inte fått besked från CSN än så är fortfarande fattig jobbigt att va utan pengar en längre tid.

I helgen är det marknad så ska gå med en kompis och kika imorgon en sväng hoppas vädret håller i sig.
Tror jag ska se "p.s I love you" ikväll på datan med den ska vara bra har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0