plugg plugg plugg



Ja det är det dessa dgar, man har så mycket att göra men det är kul, kursen är rolig och uppgifterna intressanta,
så jag hoppas jag kan fortsätta hela terminen hade varit trist att behöva hoppa av efter denna delkursen.

Jag har gjort en intervju uppgift har skickat iväg antalet frågor till olika personer och inväntar nu och ser om man får
svar så man kan sammanställa allt sedan. Har hittills fått svar av en känd författare och en som jobbar på  distans högskolan här i stan, ska vänta tills imorgon och se om något mer kommer in innan jag sammanställer det jag har nu.

Har idag också börjat jobba med uppgift 4 och ska avsluta den imorgon då har jag bara 2 uppgifter kvar plus hemtentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0