jaha



Hade glömt bort mitt lösenord på min förra högskolas email ställe och jag behövde komma åt mailen,
så fick maila supporten och det gick snabbt att få nytt lösenord. Ska fixa med kompletteringar på förra kursen imorgon och Torsdag så jag får pengar från CSN.

Så min nya kurs uppgift nr 2 får jag fixa med på Fredag, innan jag börjar ta itu med uppgift nr 3, uppgifterna är verkligen
intressanta inom media och kommunikation, litteraturvetenskap som jag läste sist var absolut ingenting för mig.

Har nu efter att ha gjort uppgift 1 suttit och kikat igenom de bloggar jag brukar läsa, och har suttit och tittat på
"That 70s show" de repriserna tröttnar jag aldrig på den serien får mig alltid att skratta även fast jag sett avsnittet redan.

Typiskt min favvo sida mysoju.com är inte tillbaka ännu jag hoppas inte den är borta helt suck.

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0